Assassin

Jag ber om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering, men jag har bara inte känt att det funnits nåt tillfälle att blogga.
Men sen sist så kan jag berätta att det har hänt en del grejjer:
  • Elin har åkt på klassresa till Berlin <3
  • Är fortfarande unemployed, men förmodligen finns det jobb åt mej nästa vecka!
  • Har sett färdigt Scott Pilgrim vs. the world
  • Har sett Unstoppable
  • Tog igår mitt sista bloss i ett försök att dra ner rökandet till att feströka :D
  • Är snart klar med två av mina låtar :)
  • Har snart fått alla achievments New Vegas!!!!!!

    För övrigt är allt som vanligt och jag vill egentligen bara berätta att jag lever och njuter av det, även om jag verkligen saknar min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0