Bed on fire

Imorrn är en väldigt stor dag och en väldigt viktig stund i mitt liv.
I 24 timmar, från 00:00 till 00:00 kommer min värld att blomstra av extra kärlek, för då är sex månader med Elin Lindquist ett faktum. Tänk att tiden har sprungit när vi umgåtts, att vi längtat när vi inte umgåtts och att vi hållit ihop så våra hjärtan smält ihop. Så känner jag, och därför är jag så jävla taggad inför imorrn, då jag ska resa till min älskade flickvän. Först ska jag dock stanna till i Södertälje och fixa en överraskning, what can it be? ;)
Sitter med musik som dånar ut ur mina högtalare och lyssnar till REM's nya album Collapse into now, en skiva jag längtat lite efter att få höra. Dock har jag hört samplern, men det är ju ingen big deal utan the real deal! Än så länge har jag tagit mej igenom två låtar, men tänker lyssna ivert igenom allt :)
Ett annat datum jag längtar efter är den 21 mars, då Duran Duran's nya skiva äntligen släpps. Sen sommaren förra året då jag såg att det annonserades så har jag väntat, hållit utkik efter uppdateringar och datumsläpp, och nu är det mindre än två veckor kvar tills det släpps... Mars verkar hittills vara den bästa månaden i år :D

På lördag är det party hos Bella, och det ser jag fram emot. Kanske för mycket. Jag känner mej partysugen redan nu :P
Och på söndag, efter en jätteawesomemegakul fest så ska troligtvis Aldiureep åka till Boda Borg. Det ska bli skitkul :D
Snart gå ner till centrum, men först, Fallout! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0