Civil War

Fan idag har man varit lite duktig!
Diskat (som jag alltid gör ioförsej) och sökt jobb. Har spenderat två timmar med att sitta och leta igenom och ansöka, och även om jag inte alls hittade många så blev det i alla fall ett par stycken, och det är redan en fönsterputsarfirma som redan svarat att dom vill träffa mej :D
Större dagen har spenderats åt Fallout Dead Money, och jag antar att det förblir så.
Men jag kan berätta om resten av min helg med Elin. Vi såg på Wall-E, med ett visst uppehåll, which I'm not going to tell you about, only that it was something ^^ !
Sen sussade vi gott och vaknade igår och fick sen skjuts från mamma av mamma till pappa. Elin som egentligen skulle åkt hem fick vara kvar, och där var ännu en tråkig söndag räddad! Kvällen spenderades med att se några avsnitt av Rederiet och första avsnittet av Erik o Mackan 99 saker bla bla bla (99 saker man måste göra innan man dör).
Tidigt imorse åkte hon till skolan, och det tog kanske en halvtimme innan jag somnade om för att sen vakna en och en halv timme senare and that's my day so far :)
Just nu pendlar min kväll mellan Little Fockers och Hereafter, får se var jag hamnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0