Death and all his friends

Det var två år sen som jag såg på Melodifestivalen sist, och idag bröt jag längden. Dock var det andra chansen, men trots det fanns det några låtar som verkligen kändes som det klassiska soundet (kan klargöra att dom som är discostuk suger kuk). Dagen började med ett ganska hastigt vaknande bredvid Elin Lindquist, och vi hjälpte pappa att slänga en del saker på Tvetatippen. Efter mycket släpande och slängande så skjutsade han ut oss till mamma, där vi avnjöt en god middag och senare såg just Melodifestivalen. Innan middagen såg vi Big Momma's House, och jag som hade rätt låga förväntningar blev lite överraskad över humorn som var rätt klockren, och jag ger denna film 7/10IMDB :)
Nu ska vi se Wall-E, bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0