Departure

Jag tror, att för första gången i år så regnar det. Det regnar verkligen! Låt detta vara länge, så allt det vita därute försvinner (okej, jag vet att jag var jävligt kåt på att ha snö förut, men det var förra året och man kan väl ändra sej ^^) PLEEEEEASE!!
Det var ju på tiden att min lön kom idag, bara en vecka försent. Dock var jag inte så beroende av pengar direkt, men det känns alltid bra att ha om man nu skulle behöva det :)

Kanske springer ner på bolaget sen o köper något till ikväll. Och på tal om ikväll, då kommer flickvännen hit. WIIE :D

Jag sov hos modern inatt, och även om jag hade svårt o sova och förlorade medvetandet runt 01:30 på natten så var det inte så pain in the ass att gå upp 05:55. Och under bilfärden mot Nykvarn tipsade mamma mej och Matte om att P4 har en musiktävling där man kan få sin demo uppspelad i radio (det kanske är det minsta priset man får?). Det lät väldigt lockande tänkte jag, och eftersom Aldiureep inte har någon färdiginspelad demo så fick jag nöja mej med mina egna låtar. Så jag valde en, skickade in mina uppgifter och väntar nu på svar. Tävlingen tar slut den första april (skulle ju kännas som rena skämtet om dom ringde just den dagen och sa att man vunnit) så jag håller tummarna för mej själv :P

För att fortsätta att tala om ikväll så är det oxå rep, vilket jag ser fram emot. Jag ska oxå försöka övertala dom övriga att vi ska köra igenom våra "gamla" låtar, eftersom vi just nu har sysslat med att skapa nytt. Det är ju inget fel i det, men vi har inte kört A-D+G+Ihela året så det kanske är dags så man inte glömmer bort ;)

Nu är det dags för en cigg i det underbara regnet, och sen fortsätta med Fallout <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0