Enjoy the silence

Jag är helt slut. Helt slut i kroppen och i huvudet. Men jag jobbar på i alla fall! Det verkar som att jag är heltidsanställd nu, och har jobbat sen i måndags, och imorrn är det första dagen som jag ska ta två ställen själv. Tror oxå att jag kommer spendera mer än halva dagen åt att resa... SUCK! Tur bara att jag inte har lång resväg hem från jobbet eftersom jag ska till min lilla babe :)
Mellan detta inlägg och det ifrån i söndag har jag hunnit:

  • åka på 1200 i böter av SL
  • varva Fallout New Vegas och påbörjat Fallout 3 Game of the year på nytt!
  • skriva klart en text i en låt
och
  • bli galen för jag inte får vara med Elin

Men om cirka 20 timmar så är min hunger efter kärlek borta, och då kommer allt kännas underbart bra igen! Nu är jag dock väldigt trött och ska sova snart, men först lite Fallout

Love, Jesper ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0