Killer Queen

Nu har jag äntligen (utan att fuska) hittat en ny follower, Veronica. Hon verkar vara duglig till det mesta, men funtar på att dumpa henne vid Lucky 38. För mina oupptäckta locations kanske är för farliga för henne, man vet ju aldrig med Lakelurks eller Deathclaws... ni har inte den blekaste aning om vad jag snackar om va? HAHA, jag kände bara för att prata lite in-game Fallout New Vegas :P

Jag ska berätta en sak som gjorde mej väldigt lycklig idag, och det är att jag på måndag ska provjobba för en fönsterputsarfirma. Det ska bli så jävla kul att äntligen komma ur "hypersömn", för det känns som det när jag inte gör nåt mer på dagarna än att spela och så vidare :D

Såhär ser helgens schema ut:
Lördag:
Åka till Elin och antagligen äta lite skräpmat och dricka lite innan festen hos Bella börjar!
Söndag:
Åka till farmor och förhoppningsvis få med mej Elin <3

Och som avslutning på fredagkvällen ska jag lägga upp en bild som jag velat ha väldigt länge, och som jag äntligen fick, så här är den...
En man som är väldigt lycklig över att ha sin kvinna vid sej ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0