Lemon Tree

Det känns som om jag är beredd att sätta igång igen, så vi ger det ett försök!

Jag har haft både pojkar och flickor på mitt rum den senaste veckan, meeeeningen.... missuppfattning här, jag har haft det underbart.
Sist vi hörde så hade jag ju köpt en platt-tv, så det kan ju vara det som har hindrat mej ifrån att skriva. Dumma tv, dumma tv ;(
Well well, förra veckan var Mathias (Väners) Nurmi på besök och han stannade från söndagen till söndagen. Var nog det längsta besöket jag nånsin haft av en vän. Det känns bra, väldigt bra. Han är en väldigt bra vän, och hade jag fått välja så skulle han gärna fått stanna ännu längre. Men tiderna är som dom är nu, och det får man vara nöjd med.

Anyway, jag har kommit väldigt långt på Fallout New Vegas! Har fixat mer än hälften av alla achievements, och ska snart skaffa Dead Money patchen som pappa är så go att fixa åt mej :D
Sen har jag börjat följa Big Brother för första gången i mitt liv. Det känns som om följa en säsong av det är något man borde göra i sitt liv, och jag tänker inte svika mina punkter på min lista över saker i livet som ska göras fel- och fuskfritt.

Inte nog med det! Jag och Elin har även börjat titta på Rederiet. 5 avsnitt av 318 har vi tagit oss igenom, och trots att jag på egen hand tog mej igenom 97 avsnitt så tror jag att jag kommer lyckas bättre nu när jag inte behöver skratta ensam åt alla roliga moment i serien ^^

Ikväll har jag firat lillördag med min bror (som varit nykter för er som oroat er), och en stor del av kvällen har ägnats åt att lyssna på Gyllene TiderSpotify. Det var awesome, för jag minns tillbaka till år 2004 då jag var ett riktigt fan av dom, och det känns lite häftigt att jag efter 7 år fortfarande kan texterna utantill... HIHI ;)

Nu ska jag avnjuta min sista öl alldeles själv, och nästa inlägg kommer väl imorrn då antar jag.
SÅ DU,
Roten är större än ljuset i kaviartuben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0