Min kväll med BB

Jag är väldigt nöjd med kvällens utröstning. Tror inte att jag själv hade nominerat några andra än Roza och Vanessa. Roza är ju som hon är, och det har man märkt ganska väl på senaste tiden så jag ansåg att hon skulle psykat sönder dom andra i huset. Sen tyckte jag Vanessa var riktigt cool i början, men hon har gått och blivit en bitch tillsammans med Sonia. Så möjligen hade jag även nominerat henne med, men jag är mycket nöjd över att fröken Rosenbuske fick lämna huset med Sveriges sämsta rappare, så får vi hur länge dom lever lyckliga :)

Har haft en riktigt underbar natt med min älskade Elin, och idag var det rep-tajm så var tvungen att dra hem. Det kändes i bröstet ska ni veta, riktigt jävligt. Efter att vi inte setts på en vecka och jag äntligen fick träffa henne var riktigt lovely, men jag önskade och jag önskar fortfarande att tiden kunde stå stilla istället för att gå fram en fucking timme! <3 :(
Dock beklagar jag mej inte över att repa, för det är alltid lika kul och vi har nu kommit väldigt långt på F :D

Imorrn ska jag upp 08:30 för att jobba, och jag börjar bli lite trött så det är kanske dags att krama kudden innan spöktimmen slår in!

Godnatt på er alla, så bjuder jag även på Veckans 42a:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0