My so called life

Idag har inte varit något annat än en bra dag. En superbra dag. Min morgon började som vanligt med att stiga upp ur sängen och äta frukost. Till frukosten satt jag och surfade lite på nätet, och sen satte sej bror vid min dator medans jag spenderade förmiddagen med Fallout. Sen var det dags att göra sej iordning, då jag duschade o så innan jag tog bussen in till stan. Där letade jag förgäves efter en nyckelring som man kan dela på och shaera med en vän eller flickvän, och i det här fallet flickvän. Så det slutade med att jag hittade en stor rosa gorilla (gooorilla) som håller i ett hjärta. Sen köpte jag hårfärg och nya hörlurar, för mina är trasiga och snoppsugiga. Sen gick jag och klippte mej hos Tony (hehe, jag lärde mej hans namn efter en gång i somras efter jag hade klippt mej hos honom, och vi tog en cigg ihop och han bjöd mej på en läsk), och jag blev nöjd som alltid. Efter det så var det dags att ta tåget bort till Häggvik till min käraste.
Hon blev väldigt glad när jag gav henne gorillan, som hon av en rolig slump döpte till just Tony. Sen började vi göra middag, köttkulor med ris, och medans vi åt började vi titta på Zingo. Sen pausade vi och gick bort till Coop Forum för att inhandla lite saker. Elin köpte sina tjejsaker, och jag köpte en läsk och en godispåse. Sen gick vi hem och hon färgade mitt hår svart. Det gick bra, superbra, även fast det sved liiiiite, bara lite. Sen duschade vi ihop (wiiie!!!), och nu sitter jag här och bloggar lite innan vi ska se färdigt på Zingo och fortsätta fira vår sexmånadersdag.
Zingo, zingo, zingo.
Så min dag har inte varit något annat än en bra dag, och vet ni vad det bästa är (inte leksaker från BR)?
Dagen är inte slut än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0