Night Work

Snön börjar äntligen smälta, och det blir allt varmare ute. Det är så jävla skönt, och nu fattas bara shortsväder med grönt överallt och minimum antal insekter (vilket dock är omöjligt) så är jag lite mer lycklig :P

Min dag idag har inte spenderats på så mycket mer än New Vegas. Har sett Big Brother som vanligt, och börjat planera en flashfilm. En riktigt ful flashfilm må ni tro, för det har jag ju aldrig gjort förut ;)
Sen har jag även sett ett flertal avsnitt av Angry Video Game Nerd. Börjar verkligen bli beroende av James Rolfe, han är så jävla skön att lyssna på och man tröttnar typ aldrig... SIMPLY AWESOME :D
Apropå New Vegas så finns det typ hur många buggar som helst i det, och jag har filmat en hel del fula grejjer som jag snart ska lägga ihop och lägga upp. Tyckte bara ni skulle veta det, för det är ett par riktigt fula saker som jag måste dela med mej. Och spelet har en sån bra grafik, att till och med du som inte ens spelar kommer gilla det x)

Saknar min flickvän, tusen gånger om. Men hon kommer hem imorrn och den tanken gör mej glad!! Hoppas bara att vi får tid snart att träffas, vill vara med henne nuuuuuuuuu <3

Igår var det förresten årsmöte på Rock&Cult, och min sista dag som ordförande. Bror Mattias tog över tronen, och jag önskar honom all lycka inför planeringar till events :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0