One in a million

Något är fel på min blogg, för man kan inte se hur många dagar det är kvar till Domedagen, och vem vill inte veta det lixom?? :P
Jag sitter hemma hos Elin nere i vardagsrummet, njuter av Coldplay och av vädret höll jag på att säga... nu försvann solen...
Får se vad som händer idag, vi såg aldrig klart på Zingo för det gick varken att spela skivan på DVDn eller på datorn, men gf kommer snart hem för att äta lunch så vi kan fortsätta se den :D
Och sen måste jag berätta en underbar sak, att jag förmodligen ska provjobba nästa vecka åt ett fönsterputsarföretag. Dom verkar inte bry sej om att jag inte har körkort, och bara det är doubleawesome. Dock tänker jag ändå ta det, men eftersom jag vill ha jobb så fort som möjligt så är det sjukt bra ifall dom anställer mej i alla fall :)
Nu vill jag gråta av lycka, men det tänker jag inte. Jag tänker suga... på en cigg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0