Side

Nu sitter jag här i sängen med långcalzone o väntar på min älskling. Hon hade en del o göra i skolan idag, så därför kommer hon hem sent. Men stort credd ska hon ha för hon är så duktig! Det är min flicka det :) <3

Jag har haft en ganska bra dag kan man väl säga. Det började dock som en mardröm, för jag försov mej. Mitt första av dom två jobben var i Sigtuna, och därför hade jag varit tvungen att dra hemifrån vid 07:10, så ställde klockan på 06:30. MEN! Jag brukar ju alltid snooza för det är så skönt, och därför skulle jag snooza i 9 minuter till. Det var dock ett misstag. Om jag förstått det hela rätt så stängde jag av alarmet helt och hållet och vaknade inte förrän någon minut över nio!!! Jag fick panik, och skickade ett förlåtelse-sms till Raymond och förklarade situationen. Han svarade inte, och jag bestämde mej för att planera in jobb nummer två istället. Det gick bättre.

Jag tog mej till Karlberg, blev nästan påkörd av en bil (!!!), och lyckades gissa vägen till St: Eriksplans tunnelbana, och sen vidare till Bromma där villan låg. Vid det här laget var jag lite tidig och fick vänta 40 minuter innan den som skulle öppna åt mej kom hem. Tur att musiken kan få tiden att gå snabbare. Sen körde jag på, i perspektivfönster och hängandes ut genom vissa fönster, i ungefär två och en halv timme. Under tiden svarade Raymond och jag fick besked om att det löste sej imorse. TUR! Klar, tänkte jag, tog kort på alla fönster och lämnade la casa med en belåten blick! :P

Sen jag kom hem hit har jag hunnit äta middag, kolla Facebook, sett ett Family Guy avsnitt och skriva blogg. Nu går jag även igenom planeringen inför imorrn, och det blir en awesome jobbdag. Från 09:00-14:00 har jag på mej att putsa en villa i Nacka, så jag blir klar och säkert hemma till mamma kommer och hämtar mej och Matte i Nykvarn. Double awesome! :D

Nu ska jag pussa min flickvän gul o blå när hon kommer, och sen får man se vad som händer... rimmade nästan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0