Sweet Disaster

Imorrn är det en historisk dag för vårat band, och det måste jag berätta om även om det kan låta lite löjligt.
Av alla dom medlemmar så är det bara jag som varit riktigt onykter. MEN! Om 24 timmar ska det bli ändring, för då kommer de resterande att supa sej redlösa i fredagaftonens ljuva solnedgång... okej inte redlösa kanske, men dom ska tydligen bli onyktra. Det är ett experiment som jag tror är Robins idé, att prova hur mycket dom tål. En rolig idé, så jag måste vara med o kolla hur mycket dom verkligen tål ;)
Sen på lördag är det Elin som gäller och ingenting annat. Måste verkligen få träffa henne innan hon åker till Berlin nästa vecka <3
Och veckan avslutas förhoppningsvis med inspelning hos Tideman, av en ny låt som inte är riktigt klar än men jag jobbar på den och blir den färdig och om Mr. Soul kan och vill så får jag äntligen göra den för jag är stolt över den och tycker den är awesome :D

Strax ska jag se en film med följande handling:
"Ett bildäck vaknar till liv och blir till passionsdriven seriemördare."
Ja, visst låter det sjukt. Det låter kuksjukt... men just därför lockades jag oxå till Rubber (som filmen heter, obviously, dah...), och hur skum den är verkar så ska jag ta mej igenom hela filmen. HEEEEEEEEEH ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0