Viva la vida

Idag är jag lite trött, men jag ligger inte i sängen och deppar sönder (kanske i badet senare ^^). Jahopp, först tänker jag avnjuta en panpizza som legat o väntat på mej sen igårkväll. Efter det kanske jag ska gå ner o panta alla burkar som står och gömmer sej lite här o var härhemma.
Och idag tycker jag även det är dags att bege sej ut till mamma. Har inte varit där på hela veckan, och faktiskt, så var jag bara där en gång för två veckor sen. Jag vet inte riktigt varför det blir så. Det är ju inget tråkigt eller så, tror bara det beror på att jag alltid har nåt o göra. Och det är lite synd tycker jag. Kanske skulle jag åka dit ut idag och bara stanna där imorrn o inte göra ett skit, skulle vara ganska awesome faktiskt. Att inte kunna ta sej därifrån, och därför inte heller känna någon press :D

Avslutningsvis så känner jag att det är dags att byta alla lösenord jag har på konton och datorn till ett MAIN PW, för det känns inte så kul längre när folk verkar kunna gå in och fejsrejpa hursomhelst :P


"I LOVE YOU I LOVE YOU NOT JUST PHILOSOPHICALLY! I LOVE YOU SO I LOVE YOU SO"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0