Big Fish

I helgen ska jag göra något jag inte gjort sen förra året (om jag minns rätt). Jag ska snagga mej, och det känns så härligt! Egentligen tänkte jag raka håret helt, som en skalle-per, men jag vet att käraste Elin verkligen älskar mitt hår, så jag ska lämna en eller två centimeter. Bara för din skull, Elin. Två centimeter väntar på dej, och det adderat med det andra blir 30 glada ;)

Idag har jag sett när Kungen och Silvia rensade gatan här i Nykvarn med sin häst o vagn, och jag och några tanter stod samlade på loftgången för att vinka åt dom. Jag vet att dom vinkade tillbaka, bara för att jag är så awesome :D

För er som inte sett Big Fish, se den. Den är väldigt bra och originell. Dock var den kanske ungefär som jag förväntat mej, möjligen lite lägre. Men Ewan McGregor räddar allt genom sin karaktär han spelar, och hans leenden får mej att le. Ni bör veta att jag har en flickvän <3

Kommentarer
Postat av: elin

SV: älskar honom i alla hans filme<3 försökte mig på Big Fish engång för länge sedan och tyckte den verkade tråkig, sen när jag fick veta att han va med har jag tänkt se den.. men har inte riktigt kommit dit.. Fast vi har filmen hemma (a)

2011-05-25 @ 20:55:57
URL: http://elluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0