Buddy Holly

HEJ!

Som ni säkert märkt så har jag slopat Veckans 42a. Det var bara meant to be lixom, men gråt inte i onödan... det kanske kommer tillbaka ;)

Igår var en heeeelt sjukt underbar dag! Allmänt så firade jag och Elin 8 månader som ett lyckligt lyckligt par, stort grattis till oss <3
Efter Elin hade varit i skolan så åkte vi med Bella och Jennifer till Djursholm för att hälsa på katterna (Elin är kattvakt och vi har den väldiga turen att få följa med!!!) och bada i poolen. Lovely day måste jag säga, det är synd bara att roliga stunder går så fort :/
Idag var jag oxå på min allra första jobbintervju i SolnaStoreSupport, gick awesome! Så jag håller tummarna och hoppas det är positivt besked jag får nästa gång dom hör av sej :)
Sen drog jag till Edsbergsparken och myste lite med Elin, Bella, Jennifer, Noa (<3) och Gustavo. Sen kom Jennifers bundisar och vi lirade fotboll. Efteråt drog vi hem och en genomsvettig Jesper tog en dusch och nu ska vi se på Big Brother.
Soo long :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0