Sex and violence

Det har inte blivit mycket bloggande på sistone, men det bara är så. Det ska vara så. I ett parallellt universum så är jag nu inne på mitt sjunde inlägg för dagen, men i det här universumet får du nöja dej med detta (I ett parallellt universum kommer jag även i ditt fejs ;) ).
Känslorna den här veckan har varit blandade, både glada och ledsna. Jag känner fortfarande både och. Jag är glad för det mesta, klarade ut Portal 2 idag, jag kommer se Coldplay live och dyngrak, sommaren i år kommer bli awesome på alla sätt och vis, både i Sverige och förhoppningsvis i London och jag har världens bästa flickvän (det sista är jag mest stolt över).
Sen är jag ledsen över att Portal 2 inte har advance maps funktion vilket gjorde att det "bara" fick 9/10 trots alla intressanta achievments, det kan hända att det inte blir London på grund av ekonomisk brist, jag är arbetslös och bor fortfarande hemma hos föräldrarna, och sen är jag inte hos Elin (det sista är jag minst stolt över).

Dom två senaste dagarna har varit extra jobbiga, då jag saknat henne så sjukt mycket mer än jag nånsin gjort. Det känns som om jag just nu är inne i nåt slags kärleksstadium där jag verkligen behöver min kvinnas kropp och själ. Helgen kommer bli en riktigt bra helg när hon kommer, och det är nog allt jag ser fram emot at the moment :)






Älskade Elin Lindquist, det här är till dej, och bara till dej:
Nu när jag vet vad äkta kärlek är, så kan jag inte föreställa mej ett liv utan dej <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0